رویه‌ بازگرداندن کالا

مشتری گرامی جهت رضایت و اعتماد بیشتر، شما تا 7 روز امکان بازگشت کالای خریداری کرده را دارا می باشید.
با توجه به اینکه ادکلن یک کالای بهداشتی می باشد و ماهیتی خاص دارد، نبایستی از حالت پلمپ خارج شود (سلفون عطر نباید باز شود). و باید تاکید کنیم که اگر سلفون (پلاستیک دور ادکلن) باز شده و یا مخدوش شده باشد ادکلن خریداری شده توسط شما به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.همچنین تمامی ادکلن های خریداری شده از سایت ما دارای هولوگرام اصالت می باشد. این هولوگرام اگر مخدوش یا کنده شود، ادکلن خریداری شده توسط شما به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.


  • شرایط 
    • در صورتی که مشکلی در سفارش شما وجود داشته باشد می بایستی ظرف مدت 24 ساعت موضوع را به ما اطلاع دهید. کالای بازگشتی می بایستی همراه فاکتور ارسال شود و در صورتی که به درخواست مشتری ، بسته بدون فاکتور ارسال شده است ، بر روی کاغذ مشخصات و شماره سفارش را نوشته و همراه بسته ارسال نمایید.
    • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است ‏در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان ‏اعلام مغایرت کرد (در بسیاری موارد این تغییرات توسط تولید کننده محصول ‏اعمال می‌شوند). ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده ‏مانند برند و نام محصول در وب سایت است.‌‎

  • کالا را چطور ارسال کنید؟
    • لطفاً قبل از هر اقدامی از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.
    • از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً خودداری کنید.
    • برای ارسال، توجه داشته باشید که جعبه ادکلن بدون آسیب دیدگی باشد و سلفون نباید به هیچ عنوان مخدوش یا پاره باشد.
    • بسته را تنها از طریق پست پیشتاز به آدرس ما ارسال کنید. (هزینه پست با ارائه قبض شرکت پست ، پس از تایید کارشناسان به حساب مشتری واریز می گردد.)
    • هزینه بازگشت کالا در صورتی که مشکل مطرح شده به تایید کارشناس برسد بر عهده گروه نوعِل می باشد ، در غیر این صورت هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.
    • ‎‎تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است و در صورت ‏عدم موجودی کالای مذکور، گالری نوعِل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال و یا ‏وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت ‏انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در ‏فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.‏ عودت وجه پرداختی حداکثر ظرف مدت 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا و به ‏صورت کارت به کارت انجام خواهد پذیرفت.‏

در صورتی که پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از ‏فروش، کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و یا بدون ایراد ‏تشخیص داده شود، مجددا به مشتری عودت داده می‌شود. در صورت عدم تحویل ‏گیری کالا توسط مشتری، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد شرکت ‏باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت شرکت در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا ‏مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.‏